How بازاریابی محتوا can Save You Time, Stress, and Money.

این فرایند باعث تقویت عواملی مثل آگاهی از برند، فروش، دسترسی به مخاطب، تعامل با او و وفاداری می‌شود. برخی مثال های بازاریابی محتوا شامل مواردی مانند مقالات آموزشی ، کتابهای الکترونیکی ، فیلم ، سرگرمی و وبینار است که به سوالات خاصی که افراد دارند پاسخ می دهند و مواردی را که نمی توانند در جای دیگر پیدا کنند به آنها ارائه می دهد.

زمانی که درک کاملی از مخاطبان خود نداشته باشید، فاصله‌ای بین کسب‌و‌کار و مشتریان احتمالی شما ایجاد می شود. در مورد بازاریابی محتوا این بدین معنی است که محتوای منتشر شده با خوانندگان ارتباط برقرار نمی‌کند و به تدریج باعث از دست رفتن آن‌ها می‌شود.

همچنین بازاریابی محتوایی را روشی برای پیوند دادن مخاطبان هدف با کسب‌وکار به وسیله ایجاد محتوای با ارزش معرفی می‌کند.

بازاریابی محتوایی یک روش بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و به دست آوردن مخاطب کاملاً مشخص و هدفمند با هدف هدایت مشتری یا کاربر به سمت خرید محصول یا استفاده از خدمات است.  فرایند برنامه‌ریزی، تولید، توزیع، به اشتراک گذاری و نشر محتوا برای رسیدن به مخاطب هدف را بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ می‌نامیم.

اگر فقط آخرین پست‌های بلاگ و آخرین قسمت‌های پادکست را برای مخاطب ارسال کنید، آن‌ها به تدریج از لیست ایمیل شما خارج می‌شوند.

بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی و توسعه کسب و کار است که در آن سعی می‌شود با تولید محتوای ارزشمند و جذاب در شبکه‌های اجتماعی و سایت مخاطبان را جذب و تبدیل به مشتری کرد یا اینکه مخاطبان و مشتریان قبلی را حفظ کرد. تبلیغات و بازاریابی محتوایی چه تفاوتی دارند؟

امکان نمایش تبلیغات پولی در مکان‌های زیادی از جمله شبکه‌های اجتماعی، صفحات ورودی سایت، بنرها و محتوای دارای اسپانسر وجود دارد.

پس تولید محتوا باید به صورت منظم و مستمر ادامه پیدا کند. در این صورت کاربران دوباره به سایت شما سر می‌زنند.

تبلیغات پولی حاوی برخی از محصولات و جزئیات در مورد ارسال رایگان و شرایط پس دادن محصول است.

تنها نکته مهم در انتشار محتوا، توجه به زمان مناسب برای انتشار است تا بهترین بازدهی را داشته باشید.

اصولا عکس و تصویر همراه با محتوای متنی به کار می‌رود. زیرا به جذاب شدن متن کمک کرده و از خستگی ذهن انسان جلوگیری می‌کند.

بازاریابی محتوا هزینه بالایی ندارد. مهمترین هزینه شما در این راه صرف وقت است. در واقع برای رسیدن به نتیجه ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد ولی هزینه‌ها بسیار کم خواهند بود چیزی حدود ۶۰% کمتر از بازاریابی سنتی ولی حدود ۳ برابر بازاریابی سنتی مشتری جذب خواهید کرد.

محتوایی که تاریخ انقضای آن فرا رسیده است، به اعتبار شرکت آسیب می‌زند و اگر آن را کنار نگذارید ممکن است همه مزایایی که ایجاد کرده است را از بین ببرد.

با تقسیم‌بندی مخاطبان به بخش‌های مختلف با تلاش کمی به افراد بیشتری دست می‌یابید.

If you are you looking for more in regards to چگونه استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با بازاریابی دیجیتال باعث رشد شوند – محتوا کلیک look at our own website.

برچسب‌ها:
sondrachu721

نوشته‌های مرتبط

قوانین ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
دیدگاه‌ها

*
*