بازاریابی محتوا به فرایندی در کسب و کار گفته میشود که با تولید محتوای جذاب، مفید و مجاب کننده باعث جذب و درگیر شدن مخاطبان کسب و کار میشود.
برقراری ارتباط میان مشتریان و کسب و کار که در نهایت باعث افزایش وفاداری میشود.
همچنین بازاریابی محتوایی را روشی برای پیوند دادن مخاطبان هدف با کسبوکار به وسیله ایجاد محتوای با ارزش معرفی میکند.
مثالهای زیر، درک بهتری از نحوه قرارگیری محتوا در راهبرد بازاریابی گسترده تر را در اختیارتان قرا میدهند.
چندین روش برای تولید و تبادل محتوا در هر کدام از این پلتفرمها وجود دارد که شامل انتشار عکس، ویدئوهای لایو و ضبط شده، استوری و غیره هستند.
دانلود اپیزودهای توییت کست، یک رسانه صوتی با موضوع بازاریابی
برای ردیابی کردن محتوا باید قبل از ایجاد آن نحوه کارکرد آن را دریابید. برای درک اینکه آیا محتوای شما عملکرد مناسبی دارد یا خیر، به جای بازدید، به اقدامات توجه میکنیم. در اینجا ۴ معیار بازاریابی محتوا مطرح میشود.
در ادامه مفهوم این سه عبارت و تفاوتهای آنها را بیان میکنیم.
مطالب وبلاگ، پادکست، مقالات آموزشی، ویدیو، محتوای سرگرم کننده، وبینار، ارائه دانلود نرمافزار، ارائه دوره تست رایگان ۳۰ روزه و کتاب الکترونیک نمونههایی از بازاریابی محتوا هستند.
قیف فروش و بازاریابی محتوا سیستمی است که به وسیله محتوای مناسب هر مرحله (آگاهی، ارزیابی، خرید) به کسبوکارها در جذب مشتریان احتمالی کمک میکند.
موجب بقای موسسات و تولید کنند گان و عرضه کنندگان کالاهای فرهنگی میشود.
سبک زندگی امروزی باعث شده است انسانها زمان کمی برای یادگیری داشته باشند. ولی فرد میتواند کارهای روزمره خود را انجام دهید و در عین حال پادکست نیز گوش کند.
دقت داشته باشید که استراتژی محتوا فراتر و کلیتر استراتژی بازاریابی محتوا است.
اگر ایدههای خوبی دارید و اکنون برای آن جایی در تقویم نمییابید، آنها را در مخزن محتوا نگه دارید تا در زمان مناسب از آن استفاده کنید.
In the event you loved this post and you would like to receive more info regarding {اخبار assure visit the web page.
قوانین ارسال دیدگاه